NAPRAWA MODUŁÓW ZAPŁONOWYCH
Naprawiamy moduły i cewkomoduły SEM Amal , Motoplat , Kokusan , Denso , Hitachi , Mitsubishi , OKI , PVL , Shindengen , Leonelli , Bosch , Ducati oraz inne.
W warsztacie możemy zlokalizować uszkodzenie układu zapłonowego po wcześniejszym ustaleniu terminu dostarczenia pojazdu lub podzespołów.
Przed demontażem i dostarczeniem elementów prosimy o kontakt.
Po otrzymaniu zapytania z dokladnym opisem objawów, oznaczeniami z obudowy modułu zaplonowego, marką, modelem pojazdu, rocznikiem informujemy o możliwości sprawdzenia, naprawy oraz wskazujemy elementy które powinny być dostarczone do sprawdzenia.
W przypadku braku oznaczeń lub fragmentu oznaczenia prosimy o dodatkowe zdjęcia modułu, opis kolorów przewodów dochodzących do modułu.
Zapraszamy do nadsyłania zapytań przez FORMULARZ KONTAKTOWY
Wstępne sprawdzenie zdemontowanych układów wykonujemy na symulatorach silników przed rozpoczęciem naprawy.
Po wstępnym sprawdzeniu informujemy o zakresie naprawy, przewidywanych kosztach i terminach a naprawę rozpoczynamy po uzyskaniu zgody.
Koszt naprawy zależy od budowy modułu, rodzaju i rozmiaru uszkodzeń, rodzaju i objętości uszczelniającej masy zalewowej.
Przedstawione poniżej koszty są orientacyjne i dotyczą najbardziej popularnych modułów.
Pierwszym etapem naprawy jest lokalizacja uszkodzeń. Orientacyjny koszt otwarcia lub rozcięcia obudowy, oczyszczenia z masy zalewowej modułu lub cewkomodułu przed naprawą, pomiarów płyty i lokalizacji uszkodzeń wynosi 50 - 450 pln (zależnie od budowy modułu i rodzaju uszkodzeń).
Drugi etap to wymiana uszkodzonych podzespołów, naprawa połączeń, kalibracja, testowanie uruchomionego układu, zamknięcie i uszczelnienie obudowy - koszt 50 - 350pln.
Całkowity orientacyjny koszt naprawy większości modułów wraz z kosztami lokalizacji, oczyszczenia z zalewy, uszczelnienia wynosi 100 - 800pln.
W celu uzyskania dokładniejszej wyceny naprawy konkretnego układu prosimy o zapytania przez FORMULARZ KONTAKTOWY lub mailowe z podaniem oznaczeń z obudowy modułu (lub zdjęć modułu, złącz, przewodów i ich kolorów w przypadku gdy oznaczenia sa nieczytelne), rocznika i modelu motocykla, dokładnego opisu objawów.
Prosimy nie otwierać, nie usuwać samodzielnie zalewy ponieważ nieumiejętne nacinanie obudowy, wyrywanie zalewy powoduje powstanie dodatkowych wad, naprężeń płyty, zniszczenie sprawnych elementów, uszkodzenia połączeń elementów.
Dotykanie płyty, elementów bez ochrony ESD może spowodować dodatkowe uszkodzenie np. procesora.
W takich przypadkach lokalizacja uszkodzeń i naprawa jest utrudniona i koszty mogą być wyższe, moduł może być nienaprawialny.